The perception of employers about the academic quality of those who had graduated from the Speech-Language therapy Program of Santiago de Cali University
Características Vocales de un Grupo Docente: Universidad Metropolitana de Barranquilla
Main Article Content
USC assume an assistant-employee role, and in a small proportion an employer role in which it is relevant to foster business entrepreneurship.
The results are configured as an initiating moment in the identification of tensions between the academic-graduate-employer, and its continuity will allow for the provision of depth to the social relevance of the program, the institutional educational project, and the articulation between the training purposes, the horizon of students expectations and market dynamics.
Downloads
Publication Facts
Reviewer profiles N/A
Author statements
Indexed in
- Academic society
- Bogotá: Corporación Universitaria Iberoamericana
- Publisher
- Bogotá: Corporación Universitaria Iberoamericana
Article Details
Bravo, X. (2013). PARÁMETROS ACÚSTICOS DE LA VOZ NORMAL EN UNA POBLACIÓN DE ADULTOS JÓVENES EN SANTIAGO DE CALI. Cali: Universidad del Valle. Facultad de salud.
Bustos, I. (1995). Tratamiento de los problemas de la voz. Nuevos Enfoques. Madrid, España. Editorial CEPE.
Cecconello, L. (2012). Aplicación del análisis acústico en la clínica vocal. Trabajando con Anagraf. Buenos Aires: Editorial Akadia.
Cuervo, C. (1999). La profesión de Fonoaudiología. . Bogotá: Universidad Nacional de Colombia. .
Jackson, M. (2002). La voz patológica. Editorial Médica Panamericana.
Jackson, M. (2005). La voz normal. 1° edición. Editorial Médica Panamericana.
Le huche, F. (2003). La Voz, Tomo I. 2° edición. Editorial Masson.
Peñuela, I., & Akli, L. (2008). El Fonoaudiólogo en la Empresa. Bogotá: Editorial Universidad del Rosario.
Pratter, A. (1995). Manual de terapéutica de la voz. Editorial Masson .